Ми пропонуємо Вам придбати товари за доступними цінами. Наша компанія має правила, обов'язкові до прочитання перед покупкою, дивіться їх нижче. Незнання цих правил – не звільняє від відповідальності.
При бронюванні звертайте увагу на опис товару!
Відправлення: Укрпоштою чи Новою Поштою. Надійне пакування гарантуємо. Пересилаємо по всій Україні.
Самовивозу немає, у нас склад закритого типу.
Умови замовлення:
1. Якщо у вас є бажання побачити детально фото товару, що замовляєте - фото робимо без проблем.
2. Оплата на банківський рахунок. Відправлення протягом 1-4 днів поштою. Якщо замовлення на кімнатні рослини додатково оплачується за утеплення в холодний період року. Розрахунок суми індивідуальний, залежно від кількості та розмірів, виходячи із використаного матеріалу.
Оплата товарів Під Замовлення - повна відразу. Ваша оплата - це гарантія, що ви заберете товар. Не оплачені замовлення анульовую. Якщо отримуємо інформацію від постачальника, що товар не приїде з якихось причин, то гроші Вам повертаємо.
3. ОБОВ'ЯЗКОВО Перевіряйте посилки на пошті при отриманні. Прямо на місці, не відходячи від оператора. Якщо щось не те з товаром або не вся кількість по замовленню обов.язково складається "Акт" з печаткою!
якщо там вина пошти це "Акт-претензія" на відшкодування збитків. Пошта повинна до всіх посилок ставитися дбайливо, а також виключати крадіжки товару. Усі посилки їдуть застрахованими на повну вартість.
Претензії щодо кількості та якості товару це "Акт-огляду" заповнюється з печатко. пошти! - розглядаються нами, тільки якщо ви відкрили посилку на пошті та є цей акт. Претензії з дому не приймаються за жодних обставин! Були неприємні випадки обману зі сторони покупців - тому ці правила не мають виключень.
4. Обміну та повернення на живі рослини, білизну та косметику немає, робимо покупки обдумано, можна попросити додаткові фото до покупки. Претензії до уцінки не приймаються - Читайте відразу опис та дивіться фото. Також претензії до рослин, які забрали з пошти не в день прибуття - не приймаються! Рослина жива та зайва доба в упаковці можуть на неї згубно вплинути.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти, білизна та косметичні засоби не підлягають обміну або поверненню, згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994р. № 172.